Logowanie
Regulamin | Warunki zamówień i dostawy | Pomoc | O firmie | Kontakt | Twój koszyk Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, zarejestruj się.
SKLEPIK
Szukaj

Szukaj również w opisach
Kategorie
POKEMON TCG
POKEMON: pojedyncze karty (Base Set i inne)
STAR WARS
Gry KOŚCIANE
Gry FIGURKOWE
Gry KARCIANE kolekcjonerskie
Gry KARCIANE niekolekcjonerskie
Gry PLANSZOWO-KARCIANE
Gry PLANSZOWE
Gry FABULARNE (RPG)
Gry STRATEGICZNE „zbuduj i walcz”
AKCESORIA do gier
KSIĄŻKI
Promocje



» więcej promocji
SuperPromocje
Być bohaterem (przeceniona) [01BESMA01]
Być bohaterem (przeceniona) [01BESMA01]
Nasza cena: 27.00 zł
Promocja: 19.00 zł

d20 Modern Gra Fabularna Podręcznik Źródłowy [0D20MODERN01]
d20 Modern Gra Fabularna Podręcznik Źródłowy [0D20MODERN01]
Nasza cena: 95.00 zł
Promocja: 75.00 zł

Mechwarrior: JADE FALCON Battleforce Set #1 [WZKPP594R]
Mechwarrior: JADE FALCON Battleforce Set #1 [WZKPP594R]
Nasza cena: 112.00 zł
Promocja: 99.00 zł

Bestsellery
Strona główna » Pomoc

Pomoc


Jeżeli zapoznałeś się z informacjami zawartymi w dziale Warunki zamówień i dostawy, a mimo to masz jeszcze jakieś pytania lub coś jest dla Ciebie niejasne skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
Możesz zadzwonić lub napisać maila. Możesz również napisać do nas list lub kartkę.

Dane kontaktowe znajdziesz w dziale Kontakt.

Jeżeli są jakieś elementy na naszej stronie, które wg Ciebie nie działają, tak jak powinny, koniecznie się z nami skontaktuj.
Tel. (22) 846 79 25.
mail: sklepik@isa.pl
mail: jarek.polanski@isa.pl

Jeżeli będziemy w stanie usprawnić funkcjonowanie naszej strony, na pewno to zrobimy.
Czekamy na Twoje sugestie.

UWAGA!!!
Składanie kilku oddzielnych zamówień (o różnych numerach) naraża Cię na zwielokrotnione koszty wysyłki.
Aby tego uniknąć, napisz (w uwagach do przynajmniej jednego z zamówień lub maila na sklepik@isa.pl, prośbę o wysłanie wszystkiego w jednej paczce.
Jeśli tego nie zrobisz, nie miej do nas pretensji, że otrzymasz kilka paczek (nie zawsze jesteśmy w stanie wykryć kilka zamówień od tej samej osoby).

ZAMÓWIENIA PRZEDPREMIEROWE!!!
Zamawiając produkt przedpremierowy wraz z innymi produktami dostępnymi w danej chwili musisz się liczyć z tym, że paczka zostanie wysłana z wszystkimi produktami dopiero w dniu premiery.
Nie realizujemy takich zamówień poprzez dwie wysyłki.
Jeżeli chcesz podzielić swoje zamówienie na dwie przesyłki, napisz to w uwagach do zamówienia lub w mailu, ale pamiętaj, że wtedy musisz liczyć się z podwójnymi kosztami za wysyłkę.


1. Zrobiłem przelew na zbyt małą kwotę. Co mam zrobić?
Odpowiedź: Proszę przelać brakującą kwotę. Po jej zaksięgowaniu na naszym koncie zrealizujemy zamówienie.

2. Zrobiłem przelew na zbyt dużą kwotę. Co mam zrobić?
Odpowiedź: Są trzy wyjścia:
a) Nadpłacona kwota czeka do rozliczenia z następnym zamówieniem (w uwagach do niegonależy KONIECZNIE napisać, że ma się nadpłatę w związku z wcześniejszym zamówieniem (dobrze jest podać nr tego zamówienia) - nie jesteśmy w stanie sprawdzać wszystkich składających zamówienia, że taką nadpłatę posiada. Nowy przelew proszę oczywiście zmniejszyć o kwotę nadpłaty.
b) W ramach nadpłaty możemy dołożyć do zamówienia produkty z naszej oferty.
c) Możemy odesłać przedpłatę na konto wpłacającego.

3. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych produktów lub też dokonania zakupów w siedzibie ISA Sp. z o.o.?
Odpowiedź: Istnieje taka możliwość ale wtedy obowiązują ceny detaliczne występujące w naszym systemie magazynowo-księgowym, które są zazwyczaj wyższe co najmniej 10%.
Przy zakupach przekraczających 300,00 zł możemy zastosować ceny internetowe z www.isa.pl.
W niektórych przypadkach możemy zastosować ceny internetowe z www.isa.pl (sprawa do negocjacji).

4. Po złożeniu zamówienia zorientowałem się, że moje dane teleadresowe są niewłaściwe. Co mam zrobić?
Odpowiedź: Gdy po wysłaniu zamówienia stwierdzisz konieczność aktualizacji swoich danych teleadresowych możesz to zrobić edytując swój profil.
Dopóki nie wydrukujemy danego zamówienia, zmiany dokonywane w danych rejestracyjnych automatycznie się zaktualizują. Tak więc, po wysłaniu zamówienia powinno się to zrobić jak najszybciej i dobrze jest dodatkowo, na wszelki wypadek, poinformować nas, np. drogą mailową, o takiej zmianie. Nigdy nie wiadomo, ile czasu upłynie od wysłania zamówienia do jego wydrukowania.

5. Po złożeniu zamówienia zorientowałem się, że mój adres mailowy jest niewłaściwy. Co mam zrobić?
Odpowiedź: Po złożeniu zamówienia, automatycznie wysyłany jest do Ciebie mail zawierający link do potwierdzenia zamówienia (zamówień niepotwierdzonych nie realizujemy). Jeżeli mail był nieaktualny lub błędny, ta wiadomość do Ciebie nie dotrze. Późniejsza aktualizacja nie spowoduje ponownego wysłania wiadomości z linkiem.
Jeżeli adres mailowy był błędny to wiadomość z linkiem do nas powróci z informacją o niemożności dostarczenia listu. Jeżeli otrzymamy od Ciebie prawidłowy mail, możemy taką odbitą wiadomość do Ciebie odesłać.
Jeżeli mail był prawidłowy, ale przez Ciebie już nieużywany to wiadomość z linkiem do nas nie powróci.
Wtedy najlepiej jest w swoich danych uaktualnić swój adres mailowy i złożyć nowe zamówienie (dobrze jest w uwagach do tego zamówienia napisać prośbę o anulowanie poprzedniego zamówienia).

6. Co się dzieje, gdy złożyłem zamówienie i nie potwierdziłem go?
Odpowiedź: Takie zamówienie nie jest przekazywane do realizacji. Zamówienia niepotwierdzone są automatycznie anulowane po 7 dniach. Jeżeli po anulowaniu zamówienia jest Pan nadal zainteresowany naszą ofertą musi Pan złożyć nowe zamówienie i potwierdzić je poprzez kliknięcie w odpowiedni link (znajduje się on w autoamtycznie wysyłanym mailu po złożeniu zamówienia). Jeżeli nie otrzymał Pan takiego maila, proszę sprawdzić, czy dobrze podany został adres mailowy podczas rejestracji.
Serwisy tematyczne ISA

Koszyk
Twój koszyk jest w tej chwili pusty.
Nowości
» POKEMON: Kingdra-EX Box [POK80293]
» Świat Mroku Druga Edycja [001WM104]
» POKEMON: Mimikyu Pin Collection [POK80275]
» POKEMON TCG: Collector's Chest Spring 2017 - walizeczka kolekcjonerska [POK80212]
» POKEMON: 2017 Deck Shield Tin KOMPLET - Solgaleo i Lunala [POK80211]
» POKEMON: 2017 Deck Shield Tin LUNALA [POK80211]
» POKEMON: 2017 Deck Shield Tin SOLGALEO [POK80211]
» Kość k% lathyrus (ostatni 1 egz.) [300PGLA00]
» Kość k% trifulum (ostatni 1 egz.) [300PGT00]
» Plastikowa kość k% żywioł ziemia (ostatni 1 egz.) [300PGE00]
» Plastikowa kość k6 BECZUŁKA oblivion (ostatni 1 egz.) [DGDOBBA06]
» Yu-Gi-Oh! TCG: Raging Tempest SPECIAL EDITION [YGO54253]
» Koszulki PRO-Matte ECLIPSE Standard - GREEN [5E-5E-85251]
» Koszulki PRO-Matte ECLIPSE Standard - RED [5E-5E-85250]
» POKEMON: Spring Tin 2017 Legends of Alola KOMPLET Solgaleo+Lunala [POK80209×2]
» POKEMON: Spring Tin 2017 Legends of Alola LUNALA [POK80209]
» POKEMON: Spring Tin 2017 Legends of Alola SOLGALEO [POK80209]
Zapowiedzi
Brak zapowiedzi.
Oferta Specjalna


Doomtown: Reloaded - gra karciana [AEG5901]
Doomtown: Reloaded - gra karciana [AEG5901]
Nasza cena: 140.00 zł
Promocja: 135.00 zł

» więcej Ofert Specjalnych
© 2005 ISA Sp. z o.o. | Projekt i wykonanie: Sklepy internetowe - InteliMedia