What is a Combat Dial? Marvel.com

Inne gry Wizkids:
AVP
HorrorClix
MageKnight
Halo ActionClix
Crimson Skies
MechWarrior
Hero Clix

RomeroClix - 12 grudnia 2007 - 15:16

Na ulicach miasta pojawili się jego dawni mieszkańcy – martwi mieszkańcy....
Zombie, napędzane nienasyconym głodem, pragnieniem świeżego mięsa, atakują każdego na swojej drodze....
Wydaje się, że nic nie może ich zatrzymać....


Grupa śmiałków wspierana przez niedobitki policji i armii próbuje ocalić życie i wywalczyć sobie drogę ucieczki....

Rozgrywka zakładała użycie po stronie atakujących tylko figurek zombich  - po stronie obrońców squaw był trochę bardziej zróżnicowany.
Podstawą były figurki postaci „cywilów” (Con Artist, Criminal, Thug, Lackey, itd.) oraz policjantów (frakcja „POLICE”) z Heroclix’a oraz postaci, które muszą znaleźć się w każdym „filmie” o zombich: księdza (FAITH PRIEST), dzieci (MONSTER PATROL), detektywa twardziela (OFFICER 7) oraz rannego żołnierza (FIELD AGENT).
Zdjęcia, współczynniki i zdolności wszystkich jednostek możecie obejrzeć na stronach
https://isa.pl/heroclix/figurki.php
https://www.wizkidsgames.com/horrorclix/figuregallery.asp


Gra odbyła się na zasadach systemu Heroclix – z następującymi wyjątkami/uzupełnieniami:

1. wszystkie Moce i Zdolności rozpatrywane były zgodnie z Kartą Mocy I Zdolności Heroclix.  

2. Znaczniki akcji są używane zgodnie z zasadami Heroclix (czyli przydzielenie drugiego powoduje sforsowanie postaci).

3. Czasem u figurek z Horrorclix (zwłaszcza u Zombie) w miejscu współczynników pojawiają się klepsydry a to wywołuje pewne efekty....
(Ruch) Nieruchomy: postać, która posiada klepsydrę w miejscu współczynnika Ruch nie może otrzymać akcji ruchu. Dodatkowo, inne postacie nie muszą wykonywać rzutu na oderwanie się od tej postaci.
(Atak) Niebojowy: postać, która posiada klepsydrę w miejscu określającym wartość ataku, nie może otrzymać żadnej akcji.
(Obrona) Niematerialny: postać, która posiada klepsydrę w miejscu określającym obronę nie może być w żaden sposób atakowana i nie blokuje linii ognia.

4. Gdy postać umiera/zostaje znokautowana (KO) należy wykonać rzut K6 – przy wyniku 4-6 gracz dowodzący zombie wybiera spośród figurek spoza stołu postać zombiego (o wartości punktowej identycznej lub mniejszej co pokonana postać) i ustawia na polu, które ostatnio zajmowała pokonana postaæ....


Na końcu tury gracz musi zadać 1 klik nieblokowalnych obrażeń (od forsowania) każdej postaci z klepsydrą, którą kontroluje.



















Latest News




SKLEPY