What is a Combat Dial? Marvel.com

Inne gry Wizkids:
AVP
HorrorClix
MageKnight
Halo ActionClix
Crimson Skies
MechWarrior
Hero Clix
Złomowiskowy Zbijak

Tło: Czas na wspomnienia. Powrócimy do popołudni spędzonych na szkolnych boiskach, która pozostawiły trwałe ślady w naszej psychice w postaci wspomnień z meczy ZBIJAKA!!! Teraz twoimi przeciwnikami nie będą jakieś chuderlawe dzieciaki, tylko najpotężniejsi bohaterowie i złoczyńcy świata

Pula punktowa: 400

Żadnych kart osiągnięć (Feat)
Żadnych żetonów obiektów

Zasady:
1) Żadnych znaczników obiektów, jedynie sześć znaczników piłek do zbijaka. Po trzy z nich umieszcza się po obydwu stronach pasa fabrycznego. Piłka do zbijaka może zostać rzuca na odległość 8 pól a rzut jest traktowany jak atak obezwładniający (patrz moc Obezwładnienie). Każda z postaci może podnieść i rzucać piłką do zbijaka. Piłka do zbijaka może zostać wykorzystana jedynie do ataku z dystansu.

2) Postacie posiadające Super Siłę rzucając piłką zadają dwa obrażenia, oprócz obezwładnienia (tak jak gdyby rzucały lekkim przedmiotem). Każda postać może poruszyć się o liczbę pól wynosząc połowę jej prędkości i rzucić piłką (tak jak gdyby posiadła moc Atak w Biegu). Piłka do zbijaka nie może zostać zniszczona.

3) Piłka może zostać złapana - postać będąca obiektem ataku wykonuje rzut k6; jeśli wynik wyniesie 5 lub 6 na kostce postać złapie piłkę. Jeśli piłka została rzucona przez postać posiadającą Super Siłę, celu musi wyrzucić 6 aby złapać piłkę. W wypadku gdy piłka została złapana na postać rzucającą kładzie się żeton akcji.
Piłka jest umieszczana dwa pola przed postacią, która została trafiona, i dwa pola za postacią, która nie została trafiona. Jeśli postać atakująca nie trafiła, kładzie się na niej żeton akcji.

4) Nie można podnieść piłki i rzucić jej w tej samej turze, jeśli postać nie posiada mocy (jak Prędkość Naddźwiękowa), która pozwalała jej normalnie rzucić piłkę (czyli wykonać atak z dystansu piłką).

5) Postać, która na początku swojej tury znajduje się trudnym terenie reprezentującym "Niszczarki Złomu" zostaje automatycznie trafiona, i otrzymuje obrażanie jak gdyby stała się obiektem mocy Ostrza/Szpony/Kły.

Warunki zwycięstwa: Standardowe.

Scenariusz wykorzystuje planszę The Junkyard (Złomowisko), którą możecie pobrać TUTAJ.

Latest News




SKLEPY