|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
SKLEPIK
|
Strona główna » Celtos Celtos![]() Odwieczna wojna w pradawnej krainie opuszczonej przez bogów. Celtos jest grą wojenną; każda figurka przedstawia pojedynczego wojownika, potwora, jednostkę kawalerii lub maszynę wojenną. Każda figurka ma swoją własną klasę czarów, umiejętności i wyposażenia, które decydują o jego skuteczności i zachowaniu na polach bitwy Gorii. Możesz myśleć o swoich wojskach jako o licznych jednostkach wojennych, mniejszych oddziałach zwiadowczych, najeźdźcach, albo obrońcach ostatnich bastionów. Ewentualnie można myśleć o nich jako o części większej potęgi, a bitwa, którą masz stoczyć może być niewielką (ale ważną) częścią wojny, która trwa dookoła. Główny trzon twojej armii będą stanowiły oddziały wojowników; następcy i słudzy przywódców wojskowych, którzy prowadzą ich do boju. Ci przywódcy wojskowi będą potężnymi bohaterami, wodzami, których przykład oddziaływuje na innych, albo obdarzonymi mocą czarodziejami i druidami, z których każdy jest zdolny zgładzić wielką liczbę wrogów. Kawaleria, rydwany albo ogromne krwiożercze potwory zapewnią solidne wsparcie na placu boju. Jest to gra strategiczna i twoje umiejętności manewrowania i rozmieszczania jednostek są bardzo ważne. Zwiększaj siłę swoich oddziałów i używaj ich mądrze, a pomoże ci to posuwać się naprzód na drodze do zwycięstwa. Zasady Celtos są stworzone tak, by powstała przyjemna i wyważona, bardzo dynamiczna gra bitewna w skali 28 mm. Zasady gry pozwalają rozgrywać potyczki, w których udział weźmie tylko kilka modeli, a także ogromne bitwy na dziesiątki, czy też setki modeli. Pięć ras walczy o panowanie nad Gorią: Gael - ludzie, rasa stworzona przez boginię Anu, podzielona na plemiona rządzone przez wodzów i pomniejszych króli pod przywództwem jednego Wielkiego. Fir Bolg - przeklęci przez boginię Anu nieumarli. Fomorians - demoniczni najeźdźcy z podziemnego królestwa Lochlann. Vanir - karły, które przybyły do Gorii ze swego lodowatego królestwa Bifrost. Sidhe - elfy, nieśmiertelni władcy żywiołów – wężowi półbogowie, którzy przyjęli postać ludzką. Figurki są metalowe, niepomalowane i niektóre z nich mogą być w kilku częściach, które wymagają sklejenia. Kleju nie ma w komplecie. Można go nabyć w specjalistycznych sklepach modelarskich. 1 produkt w tej kategorii:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|